duminică, 19 aprilie 2009

Cine a spus că viaţa e corectă ?

Te întrebi uneori dacă ceea ce trăieşti e adevarat... Treci prin momente de cumpănă, supravieţuieşti miraculos, apoi ai vrea să dezvălui şi altora prin ce ai trecut...
Cu toţii avem parte de suferinţă, de iubire, de miracole, de trădare...


Citeşte şi învaţă din experienţa altora. Multe suferinţe pot fi evitate dacă ai "mintea românului cea de pe urmă"...
Lectură plăcută!


„ I., 17 ani, am 2 fraţi şi locuiesc într-un sat din judeţul Iaşi. Am fost vândută în Serbia la vârsta de 15 ani…”

„ M., 17 ani, sunt din judeţul Mehedinţi. Am fost prinsă de traficanţi la vârsta de 16 ani şi vândută în Macedonia…”

„A., am 19 ani şi locuiesc în Bistriţa. Aveam 17 ani când prietena mea cea mai bună m-a vândut traficanţilor din Serbia…”

................................................................................................

De ce ?

„ Auzisem că în Italia se găseşte de muncă şi se câştigă bine, nu ca la noi. Am acceptat propunerea de a lucra ca menajeră în Italia…”

„Un prieten mi-a propus să merg să lucrez afară deoarece acolo se câştigă bine. Vroiam să nu mai cer bani părinţilor mei…”

„M-a impresionat povestea celor două vecine ale mele care câştigau foarte bine lucrând în Italia şi, deşi mama nu a fost de acord cu plecarea mea, nu am ascultat-o…”

................................................................................................

Momente grele:

„Mi-a spus: degeaba plângi, acum eşti pe mâna noastră”

„Eram cu sora mea când m-au vândut. Au vrut să o violeze, dar era operată de curând. Le-am spus să mă ia pe mine…”

„Mi s-a spus să nu refuz să dansez, că mi se pune pistolul la tâmplă. Ori te porţi frumos, ori te omoară…”

„Am început să consum băuturi alcoolice, aşa nu mai eram conştientă de ce mi se întâmpla…”

„Mi-au spus că voi merge cu „peştele” în pădure pentru că acolo au mai mulţi clienţi şi mai bogaţi…” „M-au forţat să dansez. Deja fusesem cu 7 clienţi. Apoi am leşinat…”

„Nu ne dădeau să mâncăm dacă nu aveam clienţi…”




2 comentarii:

  1. Intradevar, niste povesti de viata cu adevarat impresionante.Viata nu e corecta de cele mai multe ori dar daca putem sa evitam din asta de ce sa nu o facem. In ziua de azi trebui sa cascam ochii nu in patru ci in sase.

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte adevarat tot ce scrie,si felicitari pt ce ati facut...bv:*

    RăspundețiȘtergere